مشتریان تور مجازی

  • July 3rd, 2012

در پست ها قبلی در مورد مزایای تور مجازی صحبت کردیم و اطلاعاتی در رابطه با مشتریان و استفاده کننده گان تور مجازی دادیم که میتوانید با مراجعه به بخش مقالات تور مجازی بصورت کامل تمامی مطالب را مطالعه فرمایید.

امروز قصد داریم از بعد دیگری به مزیت ها و مزایای تور مجازی بپردازیم و بیشتر در رابطه با کسب و کار های مختلف صحبت کنیم ، زیرا در مقالات تور مجازی در مبحث مزایای تور مجازی بیشتر به اطلاع رسانی در رابطه با مراکز ، سازمانها ، ارگانها و مجموعه های بزرگ صحبت کردیم و در این مطلب و مطالب بعدی سعی میکنیم در رابطه با مزایای تور مجازی برای کسب و کار های مختلف نیز صحبت کنیم.

 

مشتیران تور مجازی

مشتیران تور مجازی

اگر شما دارای یک کسب و کار برای خود هستید و اگر سیاست شما بر پایه پیشرفت روز افزون، خط و مشی شما بر پایه به روز بودن، و اخلاق کاری شما بر پایه رقابت سالم است، تور مجازی ابزاری است که امروزی به شما در این امر کمک خواهد کرد.

 تور مجازی یکی از راه های معرفی کالا و خدمات است، راهی مناسب در دنیای مدرن امروز برای بیان کردن داشته های خود، داشته هایی از قبیل، موقعیت مناسب، امکانات کافی، تجهیزات مدرن و خدمات متمایز.

این مزایا برای تمامی کسب و کارها مشترک است و تنها برای مجموعه های بزرگ نمی باشد.

برای مثال نمونه ای را مطرح میکنیم

تور مجازی برای یک رستوران و یا کافی شاپ میتواند باعث معرفی محیط رستوران و کافی شاپ شما باشد و شما میتوانید از تور مجازی هم در وب سایت اینترنتی خود و هم بصورت سی دی های مالتی مدیا جهت معرفی امکانات و تجهیزات خود استفاده نمایید و میتوان از تور مجازی مالتی مدیا برای معرفی دهان به دهان که تاثیر گذار ترین نوع تبلیغات است استفاده نمود. بدین شکل که مشتریان شما که از رستوران و کافی شاپ شما استفاده کرده اند و از خدمات شما راضی هستند، در صورتی که یکی از آشنایان و دوستان آنها قصد رفتن به یک رستوران و یا کافی شاپ را داشته باشد رستوران و یا کافی شاپ شما را معرفی می کنند. معرفی رستوران شما توسط مشتریان شما به آشنایان خود باعث تبلیغاتی بسیار موثر می گردد که این تبلیغات اگر همراه با تور مجازی مالتی مدیا باشد تاثیر بسزایی در جذب مشتری خواهد داست بگونه ای که وقتی شما از دوستتان سراغ یک رستوران ایتالیایی را می گیرید دوست شما در صورت رفتن و راضی بودن از یک رستوران ، سریعآ همان رستوران را به شما معرفی میکند. حال تصور کنید دوست شما تور مجازی رستورانی را که به شما معرفی کرده را به شما نشان دهد، و شما با بازدید مجازی از محیط رستوران بصورت کامل با مکان، تجهیزات ، امکانات و دکوراسیون آنجا آشنا می شوید و چنانچه ببینید که واقعا همان رستورانی است که میخواهید آنجا باشید و از خدمات آن استفاده کنید ، دز اولین فرصت به آن رستوران و کافی شاپ خواهید رفت.

بدین شکل تور مجازی مشتری بالقوه شما را به مشتری بالفعل تبدیل می کند.

تور مجازی ابزاری است تبلیغاتی و در دسترس که با برداشتن محدودیت های زمانی و مکانی به شما اجازه میدهد که هر جایی را که بخواهید، بصورت کامل ببینید و آن هم بگونه ای که انگار در همان جا هستید.

این مزایای برای مکان های مختلفی همچون باشگاه ها، آموزشگاه ها ، رستوران ها و بسیاری از کسب و کار های دیگر نیز وجو دارد و شما میتوانید از همین امروز تصمیم به گسترش کسب و بگیرید و به معرفی کسب و کار خود و خدمات رسانی متفاوت نسبت به رقبای خود بپردازید و هر چه بیشتر رضایت مشتریان خود را بدست آورده و مشتریان جدیدی برای خود جذب نمایید.


برچسب ها : , ,


ارسال نظر